Minggu, 22 November 2015

Kepentingan Bertenaga Clearing lalu Traumas

Kepentingan Bertenaga Clearing lalu Traumas

Trauma fizikal berlaku apabila sebahagian daripada badan digunakan tidak sesuai. Trauma boleh disebabkan oleh kuasa-kuasa luar yang tidak dijangka, kesan secara tiba-tiba, atau mereka boleh berlaku secara beransur-ansur dengan berlebihan.

Walaupun kesan cahaya yang tidak ketara atau tindakan sehari-hari biasa boleh menyebabkan mikro-trauma dan kecederaan kecil yang boleh meningkat dan akhirnya membawa kepada kecederaan serius atau penyakit membawa maut. Ini adalah bagaimana trauma boleh menyebabkan penyakit.

Dalam kebanyakan kes, kecederaan fizikal disebabkan oleh sebab-sebab yang lebih mendalam daripada tindakan fizikal semata-mata. Punca-punca yang lebih dalam menciptakan kelemahan badan di tempat pertama, menjadikannya lebih mudah untuk kecederaan yang berlaku.

Kelemahan wujud sebelum tindakan fizikal, tetapi biasanya tindakan fizikal mendapat dipersalahkan kerana kecederaan. Apabila kecederaan yang bersedia untuk berlaku, ia boleh dicetuskan oleh apa-apa tindakan fizikal. Kecederaan berlaku apabila kelemahan yang wujud terletak tidak aktif dalam orang itu; selainnya, tiada kecederaan akibat daripada tindakan.

Kesan Jangka Panjang

Trauma dan kecederaan mencipta kenangan di bahagian-bahagian badan yang terlibat, walaupun selepas jumlah pemulihan jelas. Kenangan menjejaskan sistem saraf, minda semangat, bersama-sama dengan sambungan luar atau yang lebih tinggi yang sumber.

Setiap orang, tanpa pengecualian, mengalami beberapa bentuk trauma di kadang-kadang dalam hidup masing-masing. Seseorang yang berjalan melalui kehidupan secara amnya mengalami banyak trauma fizikal dan mengalami kesan kumulatif daripada mereka. Mereka benar-benar tidak dapat dielakkan. Mereka boleh berlaku sebelum kelahiran, menyebabkan trauma pranatal atau janin. Ini trauma menyebabkan impuls yang mendaftar pengalaman dalam corak ingatan kita.

Memori tersebut turut berlegar pada sel, tisu, struktur, cecair badan, DNA dan tahap genetik dan menjadi sebahagian daripada kesedaran kolektif badan. Kenangan itu diimplan selama-lamanya.

Trauma dan kecederaan boleh berlaku di mana sahaja di dalam tubuh. Mereka yang tidak dapat dielakkan akan menyebabkan kelemahan kepada jumlah medan tenaga orang itu apabila bahagian-bahagian badan tertentu mendapatkan disentuh atau dipindahkan. Walaupun sentuhan yang paling ringan atau rangsangan boleh menyebabkan kelemahan.

Bidang bertenaga orang itu boleh menjadi betul-betul lemah, sehingga sukar untuk badan untuk mengekalkan tahap yang asal daripada udara. Orang yang mengalami trauma selama-lamanya mengimbangi kelemahan dengan menggunakan usaha yang lebih dalam usaha untuk mengatasinya. Ini mewujudkan ketegangan lebih, menyebabkan orang yang merasa mengalir dari segi fizikal dan terhad.

Dengan mengenal pasti dan membetulkan trauma, bersama-sama dengan kesan kumulatif mereka, anda menguatkan badan anda terhadap mereka. Trauma mesti diperbetulkan sebelum terapi lain boleh mempunyai apa-apa nilai yang berfaedah. Secara umum, trauma dan kenangan yang dihasilkan daripada mereka hanya dipadamkan dan deprogrammed oleh pembetulan bertenaga tertentu.

Oleh Shaolin Kung Fu Grandmaster Kam Yuen, DC

Tidak ada komentar:

Posting Komentar