Kamis, 19 November 2015

Migrain Sakit kepala Relief - Mencegah dan Penyembuhan semulajadi

Migrain Sakit kepala Relief - Mencegah dan Penyembuhan semulajadi

Dianggarkan 12 juta rakyat Amerika mengalami migrain. Jika anda salah seorang daripada orang-orang seperti saya, melegakan sakit kepala migrain adalah perkara penting tetapi mengelirukan. Anda mahu untuk mencegah migrain daripada datang pada di tempat pertama, dan menyingkirkan mereka cepat ketika mereka lakukan. Anda mungkin telah mencuba pelbagai lebih pilihan kaunter, dan mungkin telah mencuba pelbagai kaedah preskripsi juga. Malangnya ramai di antara pilihan ini boleh menyebabkan masalah untuk badan anda jika diambil dalam tempoh masa yang panjang, dan juga mempunyai kesan-kesan sampingan yang kuat yang hampir melemahkan migrain itu sendiri. Satu lagi pilihan yang anda mungkin tidak cuba lagi adalah pilihan semula jadi untuk melegakan sakit kepala migrain. Pilihan semula jadi mempunyai manfaat untuk mencegah dan mengubati sakit kepala tanpa kesan sampingan, dan sering sama berkesan sebagai lebih pilihan kaunter dan preskripsi.

Mencegah

Cari Pencetus anda - Terdapat pelbagai perkara yang boleh mencetuskan migrain. Makanan adalah pencetus biasa sakit kepala. Perkara-perkara seperti daging yang diproses, alkohol, ikan kering, kafein, produk tenusu atau bijirin. Perkara-perkara lain yang boleh mencetuskan migrain perubahan tahap hormon seperti yang yang berlaku dalam haid atau ketika mengambil kawalan kelahiran, perubahan corak tidur, dan perubahan cuaca yang dramatik. Simpan diari tabiat makan dan tidur anda, serta nota lain supaya anda boleh menentukan apa yang anda adalah pencetus dan menghapuskan orang-orang yang berada dalam kawalan anda. Dengan mengenal pasti dan menghapuskan pencetus, melegakan sakit kepala migrain adalah dalam genggaman anda.

Pemulihan homeopati - Sakit kepala biasanya disebabkan oleh sama ada saluran darah sempit atau kehadiran alergen dan toksin dalam badan anda. Dengan membawa dan menjaga sistem saraf dan hati dalam kira-kira yang sihat anda boleh mencapai melegakan sakit kepala migrain yang lebih berkesan daripada banyak pilihan preskripsi. The feverfew herba telah didapati untuk mencegah banyak migrain dengan mengehadkan pengeluaran prostaglandin, bahan kimia otak yang bertanggungjawab untuk dijangkiti saluran darah. Satu lagi susu thistle herba, membantu menyokong fungsi hati dan boleh membolehkan hati anda kepada lebih berkesan menapis alergen dan toksin dari badan anda. Ubat-ubatan homeopati tidak bekerja serta-merta dan tidak terlalu berkesan untuk mengubati migrain, tetapi dari masa ke masa mereka telah terbukti sangat berkesan dalam mencegah migrain daripada berlaku.

Penyembuhan

Aromatherapy - Sebaik sahaja migrain menimpa, terdapat pelbagai jenis pilihan untuk melegakan sakit kepala migrain. Malangnya ramai di antara pilihan ini datang dengan kesan sampingan kepeningan. Sebagai mengantuk dan daripada itu adalah benar-benar tidak jauh lebih baik daripada yang mempunyai migrain sejauh yang mendapatkan perkara yang dilakukan dan mendapatkan pada dengan urusan kehidupan seharian. Aromaterapi adalah pilihan yang hebat untuk melegakan sakit kepala migrain kerana ramai orang merasa amat berkesan dan tiada kesan sampingan untuk menangani. Gabungan hebat minyak pati untuk melegakan migrain adalah Lavender, rosemary, dan peppermint. Lavender melegakan otot tegang, Rosemary bertindak sebagai perangsang yang serupa dengan kafein untuk meningkatkan aliran darah, dan pudina mempunyai kesan penyejukan. Menggabungkan minyak ini dalam jumlah sama ke dalam minyak pembawa dan urut di leher, bahu, dan tokong untuk mengalami menakjubkan melegakan sakit kepala migrain.

Migrain tidak perlu menjadi sebahagian daripada kehidupan harian anda. Anda boleh mendapatkan kelegaan sakit kepala berkesan tanpa kesan sampingan yang kuat ubat-ubatan preskripsi atau potensi kerosakan kepada badan anda disebabkan oleh terlalu sering menggunakan ubat-ubatan ke kaunter. Menggunakan ubat semula jadi untuk mencapai migrain melegakan sakit kepala adalah pilihan yang selamat dan berkesan untuk meneroka. Dengan mengekalkan diari pencetus yang berpotensi, dengan menggunakan ubat-ubat herba untuk mencegah sakit kepala dan aromaterapi untuk menguruskan migrain yang melakukan slip melalui, anda akan mendapati bahawa anda boleh meneruskan dengan kehidupan harian anda tanpa gangguan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar